Another day we rise

Jag kanske borde fokusera på bloggen mera. Men jag har haft fullt upp. Jag har knappt varit inne på facebook eller någon annan internetsida. Min tid har spenderats med att festa för det mesta. Och att försöka bygga upp mig själv - må bättre. Så jag inte faller ner på botten.

Jag har nu fyllt 20, och jag hade min 20 års fest i fredags. Det var väldigt trevligt. Många fina människor kom och grattade mig. Sofia gav mig en Iron Maiden biljett, FETAOST & Strawberry Sparkling Wine och min fina pojkvän sjöng vår låt (Bon Jovi-Always) för mig på min fest och spelade gitarr till. Det var en fin kväll. Mina andra vänner gav mig alkohol som jag uppskattade! Haha. Det var i princip det enda jag önskade mig. Henke filmade kvällen, och jag har sett filmerna. Men han har tyvärr inte skickat dom till mig än. Men dom kommer in på bloggen så fort som möjligt! Tog inte så många bilder den kvällen för jag var en aning berusad, men några fick jag!

Sofia flyttade till Halmstad igår, och det gjorde mig en aning ledsen. Men det går direkttåg till Halmstad och det ligger inte så långt ifrån, så jag ska hälsa på henne så ofta jag kan. Sen på torsdag åker jag till mitt älskade skåne. På fredag ska jag ha min 20 års fest för släkten där nere, sen drar jag ut på kvällen. Och på lördagen är det Izzas födelsedagsfest, LÄNGTAR! Hm, och skolan.. Ja, vad ska jag säga? Jag har inte varit där på ett tag. Jag orkar inte. Så jag ska prata med rektorn om att få hemuppgifter istället, eftersom jag har svårt att gå dit överhuvud taget.

Och, nämnde jag att jag ska åka till Sunny Beach i Bulgarien den 30:e Augusti med Sofia och mamma? GUD SÅ ROLIGT! Jag har mycket äventyr att ge mig ut på i sommar. Kommer nog bli den bästa sommaren någonsin! Började även powerwalka idag och har börjat med den nyttiga kosten så man inte skäms ögonen ur sig när man visar sig på stranden.

Idag ska jag försöka hitta på något fram tills sju, sen vid sju tar jag bussen in till Gislaved där min pojkvän hämtar upp mig så vi kan umgås lite. Planerar att sova hos honom med. Känns som om vi inte haft så mycket tid eftersom jag har festat så mycket. Känns som om jag försummat vårat förhållande lite. SMÄLL PÅ FINGRARNA MELLA!

Ja, detta var en liten "uppdatering". Hoppas jag skriver här igen snart. Tänkte bjuda på lite bilder från den senaste tiden!

 

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Lilly

Känns som att varje ny bild man ser på dig så blir du bara mer och mer annorlunda.

2011-05-04 @ 10:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0