Mest ont gör det dock i hjärtat. Det är outhärdligt

Jag är ett skal. Min insida finns inte, likaså gör inte hjärtat. Det är ett hål i mitt bröst där mitt hjärta brukade sitta. Det gör fysiskt ont. FYSISKT ont i bröstet. Och gråten sitter i halsen, och som en stor klump i bröstet. Jag vet inte vad som hände. Det låter så litet, så betydelselöst om jag skulle skriva vad som har hänt. Men mitt hjärta är krossat, sönder. Han är inte här, när han ínte är här så är inte jag här. Jag existerar inte. Jag existerar bara när han håller sina armar runt om mig. Och jag har förlorat allt. Förstört. Jag existerar inte längre. Jag finns inte längre. Om han inte är hos mig, så existerar jag inte.

Jag var ute igår, var med mina finaste vänner. Jag skrattade, jag skämtade, dansade och log. Men jag kände ingenting. Ingenting. Ytlig glädje som jag inte kände. Jag är ett skal. Ett tomt skal. Jag har ingen själ längre. Hur ska jag.. hur ska jag leva mitt liv utan honom? Jag har byggt min framtid runt honom och om honom. Han och Jag. Som det skulle vara. Som det SKA vara. Allting som har betytt något för mig, betyder inget om jag inte har honom. Jag har gått och förberett mig på att förlora honom, för att mildra chocken när väl den dagen kommer då han lämnar mig. För att skydda mig själv från att bli förstörd. Men när det väl kom, när det väl kommer till kritan och det var nära att förlora honom, då inser jag att allt jävla bråk, alla skitsaker och alla murar jag byggt upp för att skydda mig själv från att bli sårad - inte betydde någonting. Han betyder mer än allt. Och jag.. skulle göra vad som helst för att få tillbaka oss. Det vi hade. Få tillbaka han.

Jag vågar inte röra mig en millimeter i sängen. Ifrån sängen. För jag är rädd att jag går sönder då. Jag är trasig, men om jag rör mig så kanske det gör ännu ondare. Så jag vågar inte röra mig. Vad ska jag göra nu? Vad ska jag göra? Noll livslust. Ingen livslust. Det gör för ont.





I could have been someone
Well so could anyone
You took my dreams from me
When I first found you
I kept them with me babe
I put them with my own
Can't make it all alone
I've built my dreams around you



(Mest gör det ont i hjärtat. Det är outhärdligt.)


Kommentarer
Postat av: Izzy

kramar :*

2011-05-29 @ 20:08:00
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Postat av: Lilly

Men gumman. :( Kramar om länge

2011-05-29 @ 22:31:17
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0