Ensamhet

Har du någonsin gått in i ett rum fullt med människor, men fastän du är omringad av de du älskar och övriga människor - så känner du dig ändå ensam? Det händer mig hela tiden. Hela tiden. Jag bär alltid på den där ensamhetskänslan. Den där övergivenhetskänslan. Det är en av anledningarna till att jag inte gick på en 20 årsfest som skulle varit idag. Jag är absolut inte den som tackar nej till fester och idyll. Men jag valde att stanna hemma och plugga, för att ändå om jag skulle gå dit så skulle jag känna mig ensam. Men, jag tror jag valde rätt. Jag har massor att bli klar med till nästa vecka. Och idag klarade jag ut en engelskbok och recenssionen på den. Väldigt skönt. Tror att min pojkvän är på den festen fast han sa att han inte ville gå, att han skulle spela tvspel ikväll hemma. Men jag tror han gick dit ändå, fast han håller det hemligt för mig. Och hemlighetsmakeriet tar jag som ett svek. Inte att han går dit, men att han ljuger om att han INTE ska dit. Misstänksamt.. (Om han nu gick dit).  Ska försöka att inte flippa ut, ska försöka att INTE vara orolig.

Imorgon han hit iallefall på eftermiddagen, och då ska vi ha picknick. Men jag är seriöst inte så pepp på det om det visar sig att han ljög för mig. Men men, hoppas på det bästa (men är beredd på det värsta). På söndagen så blir det att jag åker till ett ställe utanför Hestra och tittar på när han ska spela piano på en konfa i kyrkan. Ska försöka hinna med lite pluggande på kvällen sen. OCH EN SAK TILL. Jag vet inte om jag nämnt det. Men på måndagkväll ska jag tatuera mig troligtvis! Äntligen. Ser fram emot det.

Jag tog hem en våg idag. Eller, jag fick låna mammas. Jag har sån ångest pga att jag har ätit nu, så imorgon börjar vägandet igen och mina matregler. Mellas diet. Jag måste klara det. Om jag äter så måste jag ju bestraffa mig själv på något sätt så jag lär mig. Någon som har ett elhalsband så att varje gång jag har något i munnen så ger det mig en stöt? Skulle vara bra. Idiotmella, du ska klara detta om du inte vill vara en fet hora.


Kommentarer
Postat av: Anathema

Hur kan man/jag få dig på andra tankar angående dina matplaner? Det gör ont i mig att läsa hur du tänker och vill/kommer gå tillväga. Om du vill prata om det, eller så, skriv på FB om du vill. All the best to you.

2011-05-21 @ 10:16:38
Postat av: Emelie

Tidigt! Jag hade tur att jag fick se de där molnen, jag rökte en halv cigg och sen var de borta. Sjukt läskigt hur det blåste :S

2011-05-23 @ 08:09:51
URL: http://hrgilbert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0