En dag i speed

Idag har det gått.. väldigt snabbt och varit sjukt stressigt. Jag skulle egentligen ha följt med Sejb till Jönköping, men jag kände att jag hade för mycket att göra för att hinna med det. Så på förmiddagen åkte jag till mamma så vi kunde införskaffa en väska till det gigantiska tältet jag ska släpa med mig till Sweden Rock och Malmö. Det tog flera timmar att hitta en tillräckligt stor väska. Vi var inne på Rusta, Second Handaffären (där förälskade jag mig i en Japansk lampa, så jag köpte den till mitt tak). Vi hittade tilllslut tältväskan på Team Sportia. Sen så skulle jag lösa ut biljetten till Malmö, och då fick jag fel bokningsnummer minst sex gånger. Så jag yrade fram och tillbaka mellan mammas hus och centrum. Fyfan. Men efter några timmar så fixade det sig, var tvungen att beställa en ny biljett TILL Malmö, för det var den som inte hade kommit in i datasystemet. Så jag är helt slut idag. Jag som planerade att plugga idag.. Och nu är det försent. Får börja imorgonkväll hos pappa.

Nu är allting färdigpackat och jag tror inte jag har glömt något. Är lite orolig om jag verkligen kommer orka bära allt på tåget imorgon. Mina armar kommer att dö.

(Jag har en sån hemsk seperationsångest. Jag kommer inte hem till Småland förrens om tre veckor. Och jag är så orolig för vad som kommer hända när min pojkvän ska spela på Headbangers night. Dör nästan).


Min ÄLSKADE lampa





Min stora packning, detta plus all alkohol jag ska ha med mig. Usch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0