Verklighetsuppfattning

Jag var hos läkaren idag och kollade upp andningen och hjärtat. För att göra en lång historia kort:

- Jag lägger mig på britsen och hon lyssnar på lungorna.

- Jag gör ett EKG

- Jag hör läkaren säga till mamma att hon kan skriva ut tabletter mot andnöden

- Läkaren tittar på datorn och läser i min journal att jag nyligen åkt in på mediciniska avd, p.ga intoxikation av tabletter. Hon säger då att hon inte vill skriva ut tabletterna jag BEHÖVER.

- Jag sätter mig i stolen och hon börjar prata om min Borderline (?!) och får det att låta som om det bara går att "fixa".

- Jag tar blodprov

- Hon skickar hem mig med orden att om det händer igen. Att jag slutar andas och att jag svimmar, så ska jag ringa ambulansen så jag får en spruta. SLUT.

___________

Idiotläkare. Det är fan allvarligt. Jag kan ju förfan dö om jag inte hinner ringa ambulansen i tid. Det är så jävla illa. Mina andningsmuskler slutar ju att fungera helt. Jag blev ju blå en natt i ansiktet och svimmade av andnöd. Det är fan inte normalt någonstans. Om jag dör så är det på HENNES jävla ansvar.

Sen känns det som om ALLA är emot mig. Att ALLA står på psykläkarnas sida, på psykologernas sida, på de andra läkarnas sida.. på den sidan som INTE vill hjälpa mig. På dom som inte gör sitt bästa. Jag står helt ensam här. Jag har ingen kvar. Och nu bara för att det händer så mycket runt om, så överbelastas min hjärna så jag blir sjuk, och får vanföreställningar och hallucinationer. Och jag är rädd. Jag är så jävla rädd. För jag vet inte vad som är verkligt längre. Min verklighetsuppfattning..finns inte längre i detta tillfället. Och vanföreställningar och hallucinationer får jag bara i sådana tillfällen som det har hänt MYCKET i. Som detta. Det är för mycket. Och jag är ensam. Helt jävla ensam. Jag har inte gått i skolan på hela veckan, och planerar inte att gå imorgon heller. Jag orkar inte.

Jag behöver min pojkvän här. Jag behöver han HÄR hos MIG. Fysiskt. Men han är inte här. Är han ens verklig? Är jag verklig? Detta är kanske en hallucination. Detta som ni kallar Verkligheten är en hallucination. Jag finns inte. Jag är inte här. Jag är fast i 1800-1900 talet och dom ska ge mig elchockar och göra en lobotomi på mig snart. HJÄLP. Dom dödar mig...

Kommentarer
Postat av: Lilly

Jag vet inte ens vad jag ska skriva. :( Sorry att jag inte kunde prata på msn men försökte sova och nu kan jag inte tack vare höftfan. Ta hand om dig nu.<3

2011-04-01 @ 02:15:28
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0