lyckorus

Jag är så lycklig just nu. Jag känner fortfarande av den kroniska ångesten som ett hål i mitt hjärta, men jag är lycklig. Jag är lycklig för att jag har fått ihop min ekonomi, det är sol idag (var sol idag) & jag har äntligen beställt min Sweden Rock biljett. Jag var tvungen att köpa en 4 dagars biljett av en på Blocket som råkat dubbelboka, eftersom 4 dagars biljetterna är slutsålda. Den kostade 3000: -, och jag fick det i en för tidig födelsedagspresent av familjen. Det enda jag var tvungen att bidra mig var 500:-, vilket INTE var mycket. Sen ska jag beställa festivalbussbiljetten nästa vecka också. Gud vad skönt att få det gjort! Och jag är så lycklig för att jag äntligen ska åka. Jag har drömt om att åka till srf sålänge jag minns. Och nu ska jag äntligen åka. Otroligt!

Ser ljuset i tunneln nu. Nu vill jag inte dö längre, för att nu har jag saker att se fram emot. Men man vet aldrig om döden fångar sig i sina armar igen. Men just nu fokuserar jag på att glädja mig åt det jag kommer att uppleva, och det jag kommer att göra. Jag älskar hela världen idag.

Dock lite nervös. Jag kommer inte vara snyggast där direkt, och jag kanske kommer få mindervärdeskänslor eftersom det finns så mycket snygga människor där som jag kan jämföra mig med. Som jag KOMMER att jämföra mig med. Nervös inför srf, men ändå förväntansfull!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, alltså. Han har överlevt döden två gånger. Det är sjukt!

2011-03-17 @ 08:53:12
URL: http://hrgilbert.blogg.se/
Postat av: Izzy

SV: hehe yes tack tack, nej det är svårt hahaha. Men nu mår jag inte illa mer :D haha men tror inte jag kommer sitta vid datorn på vägen hem :P hahahha

2011-03-18 @ 18:07:02
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0