"The demons that tempt me"

Igår var det fest på Higgins, och jag hade det trevligt. Fast jag kände att jag slösade mina pengar mer än vad jag skulle. Påminn mig om att ALDRIG ta med bankkortet ut på krogen igen! Jag lär mig aldrig. En annan sak jag aldrig lär mig är att jag ALLTID är impulsiv. Följer den första impulsen utan att tänka efter vad jag gör eller vad det ger för konsekvenser, tex som att dricka för mycket eller impulsshoppa etc.

Idag har jag iallefall legat i soffan hela dagen och tittat på L word och mixtrat med XPERIA mobilen jag fick låna av Sanne. Ovant med touch.. Pappa skrev även ett sms till mig nyligen och undrade när jag kommer ner igen. Men jag har inte svarat. Jag ska skicka ett mejl och skriva att jag inte vill ha kontakt med honom igen. Jag orkar inte, orkar verkligen inte..

Imorgon så ska jag förhoppningsvis till min pojkvän och spendera lite tid med honom. Ikväll är han på fest med jobbet, är lite orolig eftersom han inte svarat på något sms (han brukar alltid göra det fastän han är borta). Får försöka att inte tänka på det. Får väl spendera resten av kvällen med att titta på film och lägga mig tidigt. Och även försöka sluta att tänka i negativa tankebanor, vilket är jävligt svårt. Helvete.



Kommentarer
Postat av: Lilly

Uh,vet hur jävla svårt det är....Btw drömde om dig inatt att du snackade inläggningar på psyket med mig + jag har skickat mail till dig inne på FB för jag vill gärna ha ditt telefon-nr även om du aldrig svarar när man ringer. Åker imorgon!



Kram.

2011-07-10 @ 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0