I am the mess you chose, and the wounds will never heal

Jag har gått sönder. Suttit och gråtit i timmar. Jag är fortfarande den lilla otrygga flickan inom mig. Jag önskar att jag kunnat resa tillbaka i tiden och räddat mig själv. Lagt mina armar runt den lilla flickan jag var, säga att jag skulle ta henne ifrån allt elände. Säga förlåt. Jag vet inte varför jag skulle be om ursäkt till henne. Men jag vill bara rädda henne. Få henne att le. Få henne att känna sig trygg och älskad. Men jag är henne. Jag är den lilla flickan fortfarande. Och jag måste rädda mig själv. Krama om mig själv och säga att allt kommer bli bra. Rädda mig själv.. Men nu är det försent. För det var den lilla flickan jag en gång var som behövde räddas. Hon är kvar i det förflutna. Hon kommer alltid vara fången i ett svart hål. Hon kommer alltid att vara trasig och förstörd. Gud vad jag önskar att jag kunde rädda dig. Förlåt mig..förlåt mig..
 

I am the mess you chose
'Cause the wounds never heal

If I could
Turn back the years
If you could
Learn to forgive me
Then I could learn to feel

Sometimes the things I say
In moments of disarray
Succumbing to the games we play
To make sure that it's real

When it's just me and you
Who knows what we could do
If we can just make it through
The toughest part of the day

Then we could
Stay here together
And we could
Conquer the world
If we could
Say that forever
Is more than just a word





 


Kommentarer
Postat av: Lilly

Mella nu ska jag lära dig en sak som du kanske redan vet men jag har lärt mig den för flera månader sen och det har hjälpt mig orthört mycket på vägen genom läkeprocessen: Skriv ett brev till den lilla flickan inom dig. Skriv att du älskar henne och att allt det onda som har hänt inte är hennes fel. Jag har skrivit ett långt brev till min 15åring som hade sån enorm smärta inom sig så att hon knappt orkade leva vidare. Tack vare att jag gjorde det så tog jag distans från henne. Jag slöt fred med henne och gjorde henne trygg. Lycka till! :)

2011-07-22 @ 10:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0