High on Red Bull, Strawberry lemonade & some waterpipe

Idag var jag på arbetsförmedlingen med Sejb i sällskap och skaffade en jobbcoach. Totalt meningslöst men iallefall.. Sedan följde Sejb med mig hem till mamma och vi rökte lite vattenpipa med jordgubbssaft (lite och lite..) och drack energidricka. Hyper verkligen. Filmade in ett sjukt filmklipp när vi är hyper, men jag vet inte hur man sätter in det på bloggen, så jag tänkte lägga in det på youtube och bädda in det här, men något blev fel. Får försöka och lägga upp det senare om jag lyckas. Men några bilder fick jag däremot som kommer upp redan idag! Well, en tråkig nyhet som jag har att tillge är att Sofia skickade ett sms idag att hon inte hänger med till Bulgarien, så min lillebror kommer följa med istället. Mer tänker jag inte skriva om det. Är så jävla besviken just nu när vi har planerat detta och allt var klart. Men fuck it, hennes förlust. Kommer ha kul ändå med min älskade lillebror i sällskap istället, så det så!

Hm, i helgen har jag nog inte så mycket planerat. Kanske följer med min pojkvän till hans familjs bekanta och grillar. Om inte det blir av så följer jag med familjen till Bolmen och solar, badar och fiskar. Sejb och jag håller även på att planera vår fina picknick vi ska ha snart. Trevligt! Aja, har haft en allmänt bra dag. Fast nu crashar jag grymt mycket på energidrickan och kommer säkert somna vid 4 på morgonen. Men jag får väl ha en filmnatt för mig själv. Porr på tv1000 (haha!).



















Kommentarer
Postat av: Lilly

Porr är najs. xD

2011-07-13 @ 11:00:18
Postat av: jessica

du är otroligt vacker mella och stark också, det ska du veta

2011-07-15 @ 22:08:19
URL: http://diirorder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0