Ensamheten

Känner mig allmänt ensam och sitter hemma i mammas hus och fryser. Vännerna är upptagna och pojkvännen söker fester och är med sin vän. Så denna kvällen spenderas med att ladda ner L word season 3 och ligga under ett varmt täcke och gosa med min favoritvovve. Det låter så konstigt, men jag skulle nog behöva vara på avdelningen på psyk nu. Det skulle kännas tryggt, för det känns som om jag kommer flippa ut snart. Hamna i en svart håla. Skulle hellre vara där än ensam just nu. Vill bara gråta. Så, hejdå världen. Nu pausar jag mig själv för ikväll.


Kommentarer
Postat av: <3

det låter inte konstigt alls men det som låter konstigt är hur din pojkvän verkar hela tiden välja fest efter fest istället för att vara med dig, speciellt när du mår dåligt så djävla dåligt att du funderar på inläggning. ursäkta menar inte att hoppa på er relation det kanske är så som unga vuxna, vad vet jag.

kram

2011-07-14 @ 10:50:40
Postat av: mella

Jag menade inte att min pojkvän väljer fester framför mig. Jag bara skrev att mina vänner var upptagna och att min pojkvän sökte fester med sin vän. Inget annat. Så så är inte fallet alls. Skulle dock uppskatta om du skrev vem du är nästa gång, och inte kommenterade anonymt :)

2011-07-14 @ 22:12:31
URL: http://thingsunsaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0