Avdelning 20 - Dag 5

Det var jobbigt att komma upp i morse. Och skötarna ska ALLTID komma in och väcka en sådär hemskt. Dom kommer in halv åtta (vilket är sjukt tidigt för mig), tänder lampan, skriker "GOD MORGON!", och när jag inte svarade på det så drog den ena skötaren mig i lilltån. HAHAHA. Rätt komiskt nu när man tittar tillbaka på det, men just i den stunden var det allt annat än roligt. Jag fick bara denna minen: " -.- ". Varför gör dom så för? Dom vet mycket väl att jag ändå inte äter frukost, och särskilt inte så tidigt på morgonen. Så varför ska dom envisas med att väcka mig när dom vet om det? Idioter.

Snart ska jag förhoppningsvis träffa Den Norrländska Nallebjörns läkaren, och se om han skriver ut mig. Ärligt talat så orkar jag inte vara här längre. Så jag ska försöka att låtsas som om allt är bra. Men det är just det, jag vet inte om jag kan låtsas. Det värsta jag vet är att vara falsk på något sätt (förutom i nödsituationer). Och jag vet inte om detta är en nödsituation. Vi får se hur det blir. Jag får bara ångest av att jag missar skolan om dom bestämmer sig för att INTE skriva ut mig. Men är jag redo att komma hem? Nej. Men jag kan inte få mer frånvaro. Idag ska jag även träffa min behandlare/psykolog och prata med henne. Ska jag behöva ljuga för henne med? Det som är så jobbigt är att hon kan direkt se när jag inte är stabil eller mår bra. Det är väl både på gott och ont.

Jag kanske skriver mer sen OM jag blir utskriven (ikväll), eller så skriver jag här på avdelningen om jag INTE blivit utskriven. Om jag blir utskriven så ska jag som jag skrev i mitt förra inlägg färga håret och hämta ut min hårförlängning. Sen ska jag försöka ta mig ut och kanske träffa någon fin vän ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0