And I think you should know this, you deserve much better than me. (This can't be the end...)

Jag ger nu upp. Från och med detta ögonblicket så ger jag upp. Jag avsäger mig min rätt att leva. Jag förstör för alla. Trycker ner alla och får dom att må dåligt. Och nyss insåg jag hur mycket jag verkligen gjorde det. Den jag älskar mest, och alla jag överhuvudtaget älskar. "Släpp den du älskar fri". Jag kan inte lämna någon och säga saker som jag inte menar, bara för att jag inte ska såra dom mer. Göra dom illa mera. Jag har inte hjärta nog att göra det, eller styrkan nog att göra det. Jag vet inte hur jag ska göra. Om jag gör det så dödar jag mig själv. Det är självmord. Men även om det dödar mig kanske jag måste hitta styrkan någonstans. Även om man inte har styrkan eller hjärta att göra det, så måste jag kanske göra det. Även om det kostar mig mitt liv. Jag måste ge upp kärleken, mina vänner och min familj. Alla jag älskar. För dom går före mig. Hur dom mår går före mig. Jag offrar mig själv för deras välmående. För att de någongång kommer att hitta lyckan. Jag är bara i vägen om jag stannar kvar. Och jag vet att livet..kommer att bli outhärdigt utan kärlek, och utan de jag älskar. (Så jag har inget annat val).

Att jag mådde psykiskt dåligt och bar allt inom mig själv lärde jag mig att leva med. Men att se min pojkvän bryta ihop. Han som alltid var så stark. Att se honom gråta och bryta ihop fullständigt. Tappa fotfästet. Gå sönder. DET är ohanterligt. Att veta att jag är en dålig storasyster och förebild till min älskade lillebror. DET är ohanterligt. Att veta att mina vänner oroar sig till döds för mig. DET är ohanterligt.

Jag vet vad jag måste göra. Men ändå frågar jag ut i det tomma intet: "Vad ska jag göra?". Just nu ber jag till.. änglarna. Inte till Gud. Till änglarna eller något annat magiskt väsen. Jag ber om en räddning. En magisk formel som får mig att må bra. Får mig att känna frid. En formel så jag aldrig kan såra någon igen med mitt mående. Snälla rädda mig. RÄDDA MIG. RÄDDA MIG. RÄDDA MIG. SNÄLLA NÅGON?!

Kommentarer
Postat av: Izzy

-försöker sända magiska formler så att du ska få hjälp/bli bra osv-



Det är bara att kämpa och kräva din rätt till att få hjälp av, vänner, familj, kärleken, och framför allt psykiatrin!.



Det känns kanske as jobbigt just nu, men alla människor är värda något så du vet det. Nej du är inte misslyckad om de nu var så du skrev, du får tänka på det bara sakerna du gör för allt du gör är inte dåligt, det är omöjligt att det skulle vara så.



Kram och Peace hoppas du blir bra snart och glad eller vad som :*

2011-02-09 @ 13:21:40
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0