Lager 157

Idag lyckades jag komma till skolan. Eller, jag missade en lektion men det var en seger för mig. Jag pratade med min mentor och hon trodde det skulle gå att gå halvdagar. Jag ska prata med rektorn på måndag om det. Idag har jag varit duktigt också. För när vi var på Lager 157 så köpte jag bara den svarta tröjan som jag kom dit för att köpa, och en väldigt snygg jeansskjorta. Jag såg ett par..väldigt, VÄLDIGT snygga jeans som för övrigt satt perfekt på mig som kostade 400. Jag var så nära på att köpa dom. Men jag gjorde det inte. För det skulle jag inte ha råd med denna månad. Men den känslan av att inte kunna köpa det som.. jag VERKLIGEN VERKLIGEN ville ha..var hemsk. Speciellt när dom satt så himla snyggt och var så billiga. Men jag lät mitt förnuft styra denna gången. Något som jag inte brukar göra. Det var jobbigt att gå därifrån utan de jeansen. Väldigt ångestfyllt. För att citera en annan tjejs blogg som också har Borderline: "Så är det att vara emotionellt instabil". Men nu när det har gått ett tag så är jag väldigt stolt över mig själv.

När jag skulle färga håret nu ikväll, så öppnade jag den ena förpackningen och märkte att i den ena så var det fel märke dom hade lagt i. Jag hade köpt märket Viva och inuti den ena förpackningen var det märket Mood i. Jag fick totalpanik. Jag kunde inte andas. Vem i helvete lägger i en Mood hårfärg i en Viva förpackning?! Jag började nästan gråta, när jag hade planerat att färga håret ikväll. Och när jag tappar kontrollen över saker och ting och inget går som förväntat får jag panikångest. Det är hemskt. Men jag är så envis så jag färgade mitt hår med ena RIKTIGA Viva förpackningen och nu håller jag på att färga mitt löshår med den andra Viva SOM det var Moodfärg i. Hoppas bara det blir likadan färg. Annars för jag panik.

Imorgon är det Rockväll och jag ska ha kul har jag bestämt. Lite nervös är jag. Men det ska nog gå bra. Om allt går som planerat. Som sagt. att tappa kontrollen är inte riktigt min grej..
Imorgon ska jag även klippa mig, vilket jag innerligt hoppas på kommer bli som jag tänkt. Jag är så rädd att se emo ut istället för "rock/sleazig ut.. Fast imorgon blir det nog inte så mycket Sleaze. Jag har inte inhandlat så mycket nya kläder än. Jag ska ha på min min svarta, tajta långärmade tröja som går ner till låren (den ser mer ut som en långärmad klänning när man har på den, en med dragkedja. Sen ska jag ha nätstayups till och klackar. Så jag kommer nog se mer emo ut än rockig. Haha, nej men vi får se. Hoppas bara på att bli extemt snygg!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Måste påpeka att du var sjukt snygg igår, jag konverterade i stort sätt till att vara homo för en stund!

<3

2011-02-27 @ 17:40:21
URL: http://hrgilbert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0