-

23.55
Jag ska försöka att sova. Jag borde sova. Men ångesten kryper, nej, SLÅR med en hammare inuti min kropp. Jag borde ha sovit för en timma sen, SOVIT. För imorgon är det skola. Och jag ska klara av den sista tiden nu med full närvaro och bra betyg. Jag har ångest över att när jag inte somnar i tid så vet jag att jag antagligen kommer att vara trött imorgon och skita i allt. Och morgonångesten ska vi inte prata om. Jag avskyr att vara "stark". Men jag har tänk lite på det. Jag är nog mer av en överlevare än stark. För stark är man väl när man bekämpar sin sjukdom och kan leva som normala människor UTAN ångesten? En överlevare är man när man står ut med ångesten dag ut och dag in men fortfarande lever. Jag funderar fram och tillbaka på det. Då säger jag såhär: jag hatar att vara en överlevare. Det lättaste skulle vara att gå in i badrummet, svälja ner alla förpackningar tabletter jag har sparat på och dricka upp resten av alkoholen. Om jag inte dör så skulle jag kunna skära upp handlederna, det skulle kanske vara den säkraste döden. Nej men, jag är ju stark. Jag SKA jag överleva. Jävla Borderlineskit. Jag skulle göra vad som helst för att bli av med sjukdomshelvetet. Den förstör mitt liv. 

00.01
Ska stänga av datorn nu och försöka somna. Imorgon ringer läkaren och ska besluta om han skriver ut tabletterna (Xanor eller någon annan Bensodiazepin), som är nödvändiga för min överlevnad. Han håller mitt liv i sina händer. (Du är världelös, Mella. Du är så jävla världelös).

00.03
Fuck you Borderline. 

Kommentarer
Postat av: Lilly

Fight it!

2011-02-21 @ 01:41:21
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lovisa

SV: Tack så mycket för en himla fin kommentar! Blir rörd.



Har du ätit Xanor innan? Jag vill bara varna dig. Visst, det är världens härligaste tablett att va på.. MEN det är skitsvårt att bli av med. Har vart fast på benzon i 5 år.. Tillvaron av glädje är falsk glädje och ångesten är falsk ångest, allt pga om benzon finns i blodet eller ej.



Kram

2011-02-21 @ 17:43:23
URL: http://francesbean.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0