Måste ta mig upp...

Jag har haft väldigt dåliga dagar nu. Jag övervägde att skära upp handlederna, så min behandlare kom hit och min kontaktperson Mia gick in i mitt rum och tog mina rakhyvlar för jag bad henne att göra det för jag kunde inte ge det till henne.

Jag har fortfarande extrem ångest och självskadeimpulser. Men jag ska gå och duscha, fixa fötterna och titta på Greys anatomy så jag distraherar mig med något.

Jag var hos neurologen idag, och hon bokade tid för magnetröntgen eftersom hon misstänker en tumör. Jag har fått en ny förebyggande migränmedicin som jag ska ta 3 gånger per dag och nästa vecka ska jag träffa överläkaren på psyk och be han skriva ut Imovane (sömnmedicin) vid behov.

Jag måste ta mig upp.


Kommentarer
Postat av: izzy

Lycka till! :) Du är starkare än vad du tror!

2011-12-07 @ 21:26:20
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Postat av: erika

du klara det

2011-12-20 @ 23:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0