Akut bronkit

igår var det kaos. Jag mådde dåligt psykiskt och jag blev ännu sjukare än vad jag var. Jag fick öroninflammation på kvällen och min trumhinna sprack. Sen fick jag hög feber och hostan förvärrades. När jag var hos läkaren idag så sa hon att jag hade akut bronkit (luftrörskatarr) och öroninflammation. Så jag fick penicillin och en stor flaska hostmedicin. Nu får jag absolut inte anstränga mig. Så jag ska stanna i sängen, äta glass och bli frisk. Får inte åka tillbaka till behandlingshemmet när jag smittar. Uschanamej!


Kommentarer
Postat av: Lina

Krya på dig vännen och kom hit så jag får krama om dig innan jul städningen!! <3

2011-12-20 @ 03:00:18
Postat av: claudia

god jul till dig, hoppas att du klara dig under jul

2011-12-24 @ 13:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0