Skönhetskomplex & oro

Jag får panik. Eller ångest. Jag har fortfarande inte hört något ifrån behandlingshemmet, och jag måste veta när jag ska in dit och gå på besök där. För.. jag måste bara veta. Att det är garanterat att jag ska in dit. Tänk om dom säger att jag inte kommer in dit? Då går mitt liv under. Då slutar världen att snurra. För jag måste ha hjälp. Måste. Måste. Måste.

Idag spenderade jag en del pengar. Men inte på impulsgrejer som jag brukar göra. Utan på ansiktsrengöring, ansiktsvatten, nattcreme, hårfärg, schampo & hårinpackning. Lite skönhetsgrejer. Eller det kanske var en impuls.. För efter jag hade sett filmen "Jennifers Body" med Megan Fox, så bestämde jag mig bara för att köpa in allt det där. Jag har alltid velat vara lika snygg som henne. Jag mår samtidigt dåligt när jag ser attraktiva människor på film eller tv. Speciellt med Janne. Det är nästan intill omöjligt att titta på filmer med personer JAG tycker är attraktiva med honom. För i min hjärna är det så att dom JAG tycker är världens snyggaste, tar jag för givet att han också tycker är det. Och när vi t ex tittar på en film där det är en snygg tjej i, så får jag stark ångest och är helt övertygad om att han vill ha henne, att han inte älskar mig längre och jag känner mig världelös. Borderlinen, heja!

Ångående alla skönhetsprodukter som jag nu ändå köpt in, så ska jag försöka att platta/föna mitt hår så lite som möjligt. Använda hårinpackning minst 3 gånger i veckan och börja med att ta äppelcidervinäger. Har hört att det är bra när man ska gå ner i vikt.

Jag är så jävla orolig just nu. Janne är på klassträff. Och det finns personer som jag inte vill att han ska stöta på. Och det gör mig orolig att han kommer göra det. Och när jag är orolig blir jag sjuk, på riktigt. Jag får kramper i magen, mår illa, ibland spyr jag, migränattacker etc. Det är hemskt. Men jag vet att det bara är min sjukdom som överreagerar och planterar surrealistiska tankar i huvudet på mig. Så jag försöker sysselsätta mig med annat. Försöker. För ändå fast jag vet att det är min sjukdom som gör detta mot mig, så är det svårt att tänka på annat. Förstår ni hur jag menar?

Imorgon ska jag träna och ringa psyk angående behandlingshemmet. Får en aning ångest...
Laddar upp lite bilder på den lovely Megan Fox (Har hört att hon med lider av Borderline). Who isn't in love with that girl?






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0