Gråa dagar

Detta är en sån där grå dag. Igår satt jag och tänkte på att jag inte skriver så mycket om min sjukdom och hur jag överlever osvosv, som jag egentligen ska använda denna bloggen till eftersom det ÄR en "Borderlineblogg". Men för att göra det måste jag tyvärr skriva  om saker som är alldeles för privata om vad som händer i mitt liv, och det känns som om jag lämnar ut personer. Men jag är beredd på att göra det om det kommer vara en livlina för andra människor som lider av den hemska sjukdomen som jag har. Så jag tänker göra det. Avslöja mina största hemligheter och skriva den bittra sanningen om mitt liv. Fast jag tror jag börjar imorgon. Idag ska jag bara ha en..grå dag. Det är en sån dag där hela världen står ljudlöst stilla. Så jag tänker stänga av mig själv idag och bara..vara. Ta på mig myskläder, gå osminkad med ofixat hår och bara låta dagen passera.

Laddar upp ett videoklipp från i lördags när jag var på fest hos Amar. Det är faktiskt lite komiskt.



 


Kommentarer
Postat av: Borderline & Jag

Hej fick din blogg av en vän till dig..Vill säga kämpa på. Jag har själv borderline och fick diagnos för snart 3 år sedan, när fick du din? Kramae

2011-08-09 @ 18:47:29
URL: http://ekblaad.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-08-10 @ 22:07:46
Postat av: Elina

Berätta om mer om hur det är att leva med borderline. Min pojkvän misstänker att jag har borderline, jag har tid om två veckor hos en läkare.

Det jag funderar över är att nästan alla diagnos-punkter stämmer in på mig (förutom att jag är impulsiv -skadar och hetsäter bara ibland, men är aldrig vårdslös med pengar-), men jag funderar över om man kan ha borderline och fortfarande klara av att plugga och sommarjobba, för det gör jag. Visst, jag har fått stanna hemma några gånger pga grym ångest, men för det mesta klarar jag av det. Vill ju inte ha borderline, så hoppas att det inte är det jag har. Men kan man klara av att jobba och gå i skolan när man har borderline?



2011-08-10 @ 22:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0