En tusende penicillinkur & Sex and the city-maraton

Jag fick tid hos läkaren idag, så jag var tvungen att skippa gymmet (fyfan vilken ångest det innebar). Det visade sig att jag hade YTTERLIGARE en infektion i kroppen. Så jag fick utskrivet tre olika mediciner, en utav dom var den där starka penicillinen "Doxyferm" som slår ut hela immunförsvaret. Eftersom jag hade mycket öroninflammation när jag var liten och tog penicillin i tid och otid, så har det slagit ut mitt immunförsvar en del, plus att jag har tagit det så mycket nu.. och det kommer att resultera i att jag inte har något immunförsvar kvar alls och måste tillbringa hela mitt liv i en bubbla som "Bubble Boy". Det blir min framtid. Lockande! Plus att  när man tar Doxyferm så får man inte vara i solen eller sola, för att det kan bli pigmentförändringar i kroppen samt massa fula permanenta märken. Så, det blir väl att stanna inne nu i tio dagar i streck. Och bara för att jag inte kan vara i solen kommer det säkert bli STRÅLANDE väder nu framåt tills jag slutar ta penicillinen. Och när jag väl slutat ta den och kan vara ute i solen, DÅ, DÅ skiftar säkert vädret om och det blir regn. Just my luck. Skulle inte förvåna mig ett jävla dugg.

Imorgon har jag möte med min handläggare på socialen, så jag hoppas jag får in mina pengar. Men min första  prioritering när jag får in dom är att betala in räkningar osv. Det är bara ett måste. Sen ska jag ha pengar till vaccineringen på torsdag som kostar 350 kr också. Efter alla utgifter ska jag sätta in alla pengar på sparkontot. Så det så! Hm, ja. Iallefall.. Nu sitter jag här INOMHUS i soffan och har ett litet Sex and the city maraton. Längtar tillbaka till New York... Jag skulle egentligen baka kärleksmums men hade såklart inte tillräckligt mycket socker. Likabra det, för jag ska INTE äta sånt (buhu..). Jaja, imorgon blir det att sticka till gymmet. Och nu funderar jag starkt på att göra om min design på bloggen. Why not right? Man blir mycket mer pepp att blogga med en kickass design. Well, ge mig gärna tips! Over and out.

p.s. Jag har tagit ut min läpp-piercing. Så nu har jag "bara" i näsan & i naveln. Känns en aning skönt.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Mella vi har samma tur så just nu känner jag med dig. xD



Min design är ubersexig. ;)

2011-08-03 @ 00:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0