shattered

Igår kom jag hem från skåne. Lördagskvällen var så himla underbar må jag säga! Fina personer och dans på Deep i malmö där det var någon slags rockbar. Bara massa hårdrockare, både tjejer och killar. Sen blev det dans på dansgolvet till rockklassiker! Underbaraste kvällen, jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden. När jag var där, bland dom människorna, kände jag - för FÖRSTA gången i mitt liv att jag passade in. Inte några som hade några fördomar, det var så bra! Jag kände mig snygg, vacker och jag var på ett så himla bra humör. Jag måste absolut åka dit igen. När jag skulle åka hem igår, så blev jag jättesjuk på bussen och började hosta som en galning i en absolut knäpptyst buss. Pinsamt som fan. Men idag var jag hos läkaren och jag fick en bra hostmedicin (som även innehåller Efedrin så jag inte blir hungrig, så det är asbra!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0