jag har landat i skåne...

Yes, jag har nyss landat i skåne. Jag tog bussen hit från småland. För det var mycket billigare. Åkte förbi Helsingborg, och jag fick flashback efter flashback. Mindes saker som jag varken borde minnas, som jag varken ville minnas. När jag satt där på bussen så kändes det som jag skulle dö. Det kändes som om jag hade slungats tillbaka i tiden och nutiden existerade inte. I ungefär tio minuter har jag en "blackout" om vad som hände i min omvärld just då. Jag minns bara att jag var tillbaka där igen. Jag var 14 år tillbaka i tiden.

Nu känns det bättre iallefall, men jag är helt utmattad av den ångestattacken. Så jag tänkte krypa ner under täcket och glömma att jag överhuvutaget har åkt buss idag. Skriver antagligen mer på söndag. För imorgonkvälls planer är att festa med tjejerna. Godnatt (till människor som faktiskt läser detta).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0