I think I'll start a new life, go somewhere that no one knows my name

Det är fint väder ute, och jag har fått i mig massor med kaffe - så mitt humör är nästan på topp nu. Jag har märkt att jag har gått upp en del i vikt (enligt mig), så jag har börjat springa igen, och äta mer nyttiga saker och mindre potioner. Ja, jag är utseendefixerad, tyvärr.


Jag har stora planer, och jag känner mig mer förväntansfull inför framtiden. Jag har planerat en språkresa till Miami Beach nästa sommar, så jag måste söka sommarjobb nu, yttligare ett helgjobb och lägga undan 500:- i månaden tills nästa år om jag ska ha råd till det. Det är ju min dröm att åka någonstans långt borta själv och studera, så om jag inte gör detta så kommer jag antagligen att ångra mig i resten av mitt liv. Så detta är något jag måste göra. Jag hoppas att jag får katalogerna snart, så jag kan räkna ihop priserna och planera lite mera.

(I think I'll start a new life, go somewhere that no one knows my name)

Jag lagade en tand igår, och jag är ju livrädd för tandläkaren - så jag fick lustgas innan. Och jag säger er...om man kunde köpa en dunk med lustgas i affärerna, så skulle jag ha gjort det regelbundet! För den känslan när lustgasen verkar - det är som att ha en riktigt bra fylla. Man tappar verklighetsuppfattningen och svävar bort någon annanstans, till en plats utan ångest och oro. Allt är bara perfekt, allt är bra. Lustgas är bättre än lugnande tabletter till och med. Jag ska nog be min läkare på psyk att skriva ut det istället, haha.


I övermorgon så åker jag till skåne. Det ska bli skönt att komma bort ett tag och träffa kusinerna, min syster och gamla vänner. Denna gången har jag bestämt att vara jättesocial och träffa så många personer som möjligt. Och sen så ska jag nog planera en strandfest. När jag har kommit hem från skåne, så är det bara någon/några veckor till tills jag ska åka till Johanna (självfrände). Saknar henne så himla mycket!



(Lovar förresten att börja uppdatera mera)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0