...I need you now

Jag är utskriven igen. Eller, jag blev inlagd en natt och en dag, sen skrev jag ut mig själv. Jag är i Malmö hos min pappa, så jag blev inskriven på avdelning 81. Kände att det blev bäst så istället för att göra något jag senare skulle ångra. Mår lite sådär nu. Ett tips: Samla aldrig på dig så mycket inom dig när du mår dåligt. När du behöver gråta - gråt. När du behöver skrika - skrik. Annars kommer allt på en gång och det brister. Som igår för mig. Känner att jag sårar alla omkring mig, när jag blir inlagd, eller blir ledsen. Ingen vågar stanna. Tillslut kommer alla att lämna mig.


Nu är klockan snart halv sju, och jag ska hem till Emma och hämta mina saker. Sen drar vi ner och badar. Ikväll blir det att ta det lugnt. Titta på film och så. Funderar på att samla ihop ett gäng imorgon och fika i stan eller något. "Fönstershoppa". Är inte på direkt humör för att festa nu. (Och jag saknar min Janne. Sjuktsjuktsjukt mycket. Jag skulle göra vad som helst för att få krypa upp i hans famn och känna hans armar om mig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0