sömnlösa nätter

Kvällen igår var ganska lyckad om man ser bort från slutet av kvällen. En liten sammanfattning:

Förfesten hos Emma startade vid 8 tiden, och nästan mer än 20 personer kom dit. Förfesten var RIKTIGT lyckad och väldigt rolig. Vid halv tolv så drog hälften som var på förfesten vidare till Klubb Neon, och av någon anledning så samlades de som jag gick med runt en strippstång som var på ett dansgolv och började "stripteasa" (fast några kläder åkte inte av, det var vara själva dansen jag syftade på), inklusive jag av någon anledning. Om jag hade varit nykter skulle jag nog aldrig gjort det. Jag dras på något sätt till situationer som jag inte vill hamna i. "Stripteasedansen" pågick ungefär i en timma tror jag, sen så beställde vi drinkar och gick och dansade/pratade. Min vän Emma hamnade av någon anledning i slutet av kvällen med två arabiska medelålderskillar. Killarna ville att jag, Emma och en annan tjej skulle följa med dom hem på "en bit mat med mer dricka". Där gick min gräns och jag sa till Emma att hon antigen följer med mig nu, eller så skulle jag vara tvungen att kalla på vakten eller ringa hennes fostermamma. Emma var tyst och bara tittade på mig, sen valde hon att stanna med killarna. Jag ringde då till hennes fostermamma och vakten, vakten slängde ut den ena killen. Sen så fick jag tillslut med mig Emma hem till henne och hon gick och la sig medans vi andra festade vidare tills klockan var ungefär fem - sex på morgonen, sedan tog vi bussen hem, så kom vi hem vid halv sju på morgonen.


Lite bilder från igår:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0