Jag skrattar och låtsas som jag inte bryr mej. Som om jag inte blir sårad. Men innerst inne skulle du se hur fruktansvärt jag går sönder.

Jag ska inte försöka bry mig. Jag måste vara mer hårdhudad, och inte ta åt mig när han är på bild med andra fina tjejer. Jag måste ju vänja mig vid det, det vet jag ju. Han är musiker, och jag är hans flickvän. Men jag kan inte fortsätta att förstöra mig själv genom att oroa mig för att andra tjejer ska stöta på honom på spelningar han har. Om jag ska leva med honom, så måste jag tåla det. Jag måste få bättre självförtroende och tro att jag är den enda för honom (om jag nu är det). Det borde finnas ett piller mot känslighet.

Jag har en fullspäckad vecka. Imorgon så ska jag umgås med Sejb, på torsdag så ska jag plugga hela eftermiddagen, på fredagen ska jag jobba och åka till honom. På lördag är det fest hos sanne, och på söndag blir det väl en såndära bakfylledag. Så heja!

Och hej ointressant blogginlägg.

Kommentarer
Postat av: bixi

haha heja! vi får hitta på något mysigt när vi pluggar imorgon, tycker jag :> <3

2010-09-01 @ 20:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0