Hur ska jag kunna fortsätta andas?

Jag orkar inte skriva vad som har hänt. Allt jag kan säga är att jag har varit dum. Hur kunde jag någonsin tro att någon kunde älska mig så pass mycket så någon skulle vilja ha ett liv med mig? Hur kunde jag någonsin tro att någon överhuvudtaget kunde älska mig? (Everyone I know goes away in the end). Jag trodde jag var stark, men jag hade fel. Igen. (Hur ska jag kunna fortsätta andas när du inte är hos mig?). Hur ska jag kunna ta mig igenom denna natten? Jag har gråtit så att min tröjärm är dyblöt. Och tårarna tycks aldrig sluta rinna. Hur kunde jag tro att jag skulle kunna få mitt lyckliga slut?  (Vill bara sova, sova. Fly ifrån allt. Fly ifrån min otillräcklighet). Skulle du sakna mig om jag försvann? Skulle du märka att jag inte fanns där längre? Har jag något värde? Jag vill bort, bort. Bort härifrån.



Jag kan inte andas.
(snälla hjärta sluta slå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0