I'm so happy I could die

Världens finaste kväll med världens finaste personer. Vi förfestade lite hemma hos mig, sen så drog vi vidare till en annan vän. Sen åkte vi till Malmöfestivalen. Väl där så gick vi först in i 60-tals tältet där min pappa var och drack. Sedan träffade vi upp lite andra vänner och lyssnade på fin musik på en fin konsert. Jag dansade nog bort allt som gör ont. Väl efter så bestämde vi oss för att dra till "Ice", en klubb där dom hade karaoke och jag .. tro det eller ej folk - sjöng 4 låtar trots min scenskräck. Sen blev det dans och möte med nya trevliga människor. Sen blev klockan 5 på morgonen och vi åkte hem. Och vid tre imorgon åker jag hem igen. Väldigt, väldigt bra helg må jag säga! De få stunderna jag fick med underbaraste människorna gjorde mig så himla glad. Nästan lycklig.






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0