Feber och inspark ikväll

I onsdags så vaknade jag av att jag kände mig tung i huvudet och så, men jag tänkte nog inte mer på det. Jag gick till skolan och var där i princip hela dagen, förutom en lektion som var inställd. Efter skolan gick jag och sanne in till samhället, och sedan hem till henne som tog allt som allt en timma (och det ösregnade ute, och jag hade ett hål under min sko. Så jag trampade vatten i en timma ungefär). När vi kom hem till sanne så drack vi varm choklad och åt popcorn, och då kände jag hur febrig jag började bli. Jag åkte hem när klockan vad ungefär halv fem. När jag väl kom hem så började jag skaka något hemskt, och jag tappade upp ett varmt fotbad, tog av mig alla våta kläder och tog på mig en stor tjocktröja och mjukisbyxor, och sedan la jag mig i min säng med två täcken över mig. Efter ungefär en halvtimma då jag borde blivit varm så frös jag lika mycket. Mamma kände på min panna och sa att jag hade hög feber, vi tog tempen och jag hade 40 grader. Jag hade ont i hela kroppen, och jag spydde hela tiden. Fast jag hade inte ätit så mycket, så jag kunde inte spy upp någonting.

Nu har det gått två dagar och jag mår lite bättre. Jag spyr inte men jag har fortfarande kvar febern. Men jag ska fortfarande gå på insparken som är idag. När man dricker så känner man inte av sjukdomen så värst. Så ikväll ska jag ha världans kul! Bilder kommer förmodligen i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0