Day 1 - Vägen till förbättring

Jag bestämde mig, igårkväll. Nu ska jag banne mig börja om på en ny kula, eller inte riktigt. Jag skulle börja om när jag flyttade egentligen, men jag tjuvstartar. Iallefall till att bli en bättre person och må bättre i psyket. Fast förutsättningen för att jag ska må bättre är ju att jag flyttar hemifrån, att jag kommer bort från min "familj". Men jag ska göra det bästa av det. Fast denna dagen började inte som jag hade tänkt mig. Jag har/har haft svinkoppar nu i några dagar. Jag var hos läkaren idag och då fick jag det bekräftat. Så nu ska jag ta pencillin i 10 dagar och bli bättre. Fast det kliar och svider så in i helvetet. Jag skulle kunna klättra på väggarna! Denna dagen ska spenderas med mig själv, som dom resterande 10 dagarna av min sjukdom. Så jag ska nog titta på någon bra film, gå ut och gå med hundarna, leka lite i photoshop och lite mer. Kanske ringa till någon fin kompis senare.



Kommentarer
Postat av: Lilly

Fan vad snyggt det blev. :D

2010-08-09 @ 18:13:10
URL: http://saxros.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0