Äntligen framme i Malmö

Nu är jag äntligen här. Känns skönt att vara borta. Sitter nu i pappas lägenhet och lyssnar på Guns n' roses och pratar med fint folk. Är ganska peppad på helgen, det känns som om den kommer bli världens bästa. Jag har varit inne i stan idag och handlat lite också. Bilder finns i slutet av inlägget. Imorgon ska jag och en kompis möta upp Lilly på stationen vid halv 12. Har inte träffat henne på väldigt länge. Är alltid nervös när jag ska träffa människor som jag inte träffat på ett tag. Sen på kvällen så ska vi in till festivalen och lyssna på fin musik och träffa finfina människor. Ska försöka ta en del bilder. Kameran i högsta hugg. Just nu känns allt bra.





(Denna tröja är så mycket snyggare på en människa. På bilden ser den allmänt ful ut.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0