05082010

Det är lättare på dagen, jo det är det. Fast jag tänker fortfarande på det och det gör ont.


Jag ska ringa honom senare, måste träffa honom och få reda på sanningen. Om jag bara misstolkade allt (gud, det får vi verkligen hoppas), eller om jag...inte gjorde det. Om jag inte gjorde det, så vet jag ärligt talat inte vad jag ska ta mig till. Låt det inte vara som jag nu har uppfattat det. Som jag tror nu eller som jag uppfattade det är att jag bara är en förströelse för honom tills han har uppfyllt sin dröm. Att han inte älskar mig tillräckligt mycket för att se en framtid med mig. Det som gör mest ont om jag nu har uppfattat det rätt, är att han aldrig har lovat mig något, men har gett mig förhoppningar som att han har skrivit till mig saker som: "Jag vill ha ett liv med dig". Jag trodde verkligen att han menade det. Men för honom kanske det bara var något han skrev för att hålla mig kvar. Det kanske inte betydde något för honom. Men för mig... när han skrev det till mig så hoppades jag, drömde jag om en framtid med honom, för jag trodde att han ville samma sak. Men om jag har tolkat honom rätt så hade jag tydligen fel.


Jag måste lösa ut allt detta. Innan jag går och tror att han var som alla andra. Dagen har gått snabbt. Jag vaknade vid ett och gjorde lunch bestånde av kycklingfilé och sallad. Sen har jag druckit en kopp varm choklad och tittat på tv, fått något annat att tänka på. Leva mig in i filmens värld, där allting löser sig tillslut och mannen och kvinnan lever lyckliga i alla sina dar. Jag mår illa när jag läser om andra, eller ser andra...hur lyckliga dom är. Är det kanske mig det är fel på? Varför finns det ingen som menar allvar med att älska mig eller vilja ha ett liv med mig. Jag försöker ju så gott jag kan. Helvete. Skriver mer ikväll om jag har pratat med honom. Hoppas på det bästa. Men förväntar mig det värsta. Att jag har rätt.


Kommentarer
Postat av: Lilly

Hoppas det löser sig för er. Ifall han menar som du tror så är han fan inte värd det. Tänk alltid så Mella. Hur ont det än gör så är det inte värt det. Det har jag lärt mig av allt det här.



Jag HATAR också att se andra lyckliga. Hah är jag ser ett kärlekspar kyssa varandra så ser jag mig själv när jag var med I...Har fortfarande flash backs från henne som aldrig tycks gå bort.

2010-08-06 @ 01:19:09
URL: http://bdbsucks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0